بازسازی کنار گذر تونل آستارا – اردبیل

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۳)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. در صورتی که بخش اول و دوم این مقاله را مطالعه نکرده اید از طریق لینک زیر وارد شوید. بیشتر بخوانید: اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۱) اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش 2)...

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۲)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. در صورتی که بخش اول این مقاله را مطالعه نکرده اید از طریق لینک زیر وارد شوید. اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش 1) سيستم هاي ناوبري فرودگاهها ILS چيست سابقهً پيدايش روشهاي مختلف جهت...

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۱)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. فرودگاه محلي است که براي نشست و برخاست هواپيماها تعيين شده است. در حاليکه فرودگاه هاي کوچک که معمولا با نام هائي ازقبيل aerodrome, airfield ياlanding strip ناميده ميشوند- ممکن است از باندهاي...

اصول طراحی معماری پذیرایی به روش پلان باز

   آیا به دنبال ایده های اتاق نشیمن با طراحی معماری پلان باز هستید؟ زندگی در خانه ای با طرح پلان باز به آرامی به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است ، از یک دفتر خانه در داخل یک اتاق نشیمن گرفته تا یک آشپزخانه. این فضاها باید به خوبی طراحی شده و بتوانند از...

به گزارش بخش خبری سایت نقش شهر به نقل از خبرگزاری ایسنا،

ایسنا/گیلان در نشست مشترک فرمانداران و مسئولان استان گیلان و استان اردبیل، برای بازسازی کنار گذر تونل آستارا – نمین توافق شد.

حسن رستم زاد، در نشست مشترک فرمانداران و اعضای شورای تامین شهرستان های آستارا در استان گیلان و نمین در استان اردبیل که در سالن اجتماعات فرمانداری آستارا برگزار شد، اظهار کرد: همکاری تنگاتنگ و ساماندهی شده در دو استان سبب شد تا در  بحث کرونا مدیریت خوبی اعمال شود.

وی با بیان اینکه محور مواصلاتی آستارا – نمین در ایام کرونا به بهترین شکل ممکن کنترل شد، ادامه داد: افزایش تعاملات و برادری ها، توسعه کشور را در پی دارد و عواید این پیشرفت نصیب مردم انقلابی دو منطقه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن از هر اتفاق برای بر هم زدن اتحاد و انسجام بهره مند خواهد شد، افزود: در همکاری های میان دستگاهی بین دو استان، بخصوص راهداری، نیروی انتظامی، مرزبانی و پلیس راه شاهد هم افرایی هستیم.

رستم زاد در بخش دیگر سخنان خود بر الزام احیای مجدد کنار گذر تونل مشترک استان های گیلان – اردبیل فی مابین دو شهر آستارا و نمین تأکید کرد و یادآور شد: اعمال محدودیت های ترافیکی در برخی ساعات می تواند نقش مهمی را در کاهش حجم ترافیک داشته باشد که در صورت لزوم با هماهنگی های مسئولان دو استان، اعمال می شود.

وی در پایان خواستار نظارت فنی و ورود کارشناسان در کاهش بار ترافیکی جاده حیران شد و تصریح کرد: برای ممانعت از تردد کامیون های باری در ایام پرترافیک و تعطیل، راهدای و پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند.

افزایش نشست مسئولان دو استان برای کاهش مشکلات

عاطف ناصری فرماندار نمین در این جلسه خاطرنشان کرد: حضور مستمر پلیس در محور آستارا – اردبیل، در ساعات پرترافیک از الزامات است.

وی با اشاره به اینکه باید علایم ترافیکی و ایمنی در مسیر نصب شود، توضیح داد: در این جلسه تصمیمات لازم برای بهسازی و بهره برداری مجدد از کنار گذر تونل آستارا _ اردبیل اتخاذ شد و در آینده شاهد استفاده مجدد از این مسیر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه زمینه های لازم تعاملات ایده‌آل برای روان سازی ترافیک این منطقه وجود دارد، اضافه کرد: بطور یقین باید شهروندان و هموطنان در رعایت قوانین و مقررات دستگیر مسئولان برای کاهش این مشکل باشند.

 ناصری در پایان ضمن تقدیر از مسببان این نشست، گفت: برای حل سایر موارد هم نشست‌هایی در آینده ای نزدیک بین مسئولان و کارشناسان دو استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

لینک منبع

اینستاگرام نقش شهر ، مفید و متفاوت :

نظرات و تجربیات خود را درباره این مقاله با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.

۰ نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.