برای بهسازی و بازسازی جاده اشترینان به بروجرد ۳۰ میلیارد نیاز است

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۳)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. در صورتی که بخش اول و دوم این مقاله را مطالعه نکرده اید از طریق لینک زیر وارد شوید. بیشتر بخوانید: اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۱) اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش 2)...

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۲)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. در صورتی که بخش اول این مقاله را مطالعه نکرده اید از طریق لینک زیر وارد شوید. اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش 1) سيستم هاي ناوبري فرودگاهها ILS چيست سابقهً پيدايش روشهاي مختلف جهت...

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۱)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. فرودگاه محلي است که براي نشست و برخاست هواپيماها تعيين شده است. در حاليکه فرودگاه هاي کوچک که معمولا با نام هائي ازقبيل aerodrome, airfield ياlanding strip ناميده ميشوند- ممکن است از باندهاي...

اصول طراحی معماری پذیرایی به روش پلان باز

   آیا به دنبال ایده های اتاق نشیمن با طراحی معماری پلان باز هستید؟ زندگی در خانه ای با طرح پلان باز به آرامی به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است ، از یک دفتر خانه در داخل یک اتاق نشیمن گرفته تا یک آشپزخانه. این فضاها باید به خوبی طراحی شده و بتوانند از...

به گزارش بخش خبری سایت نقش شهر به نقل از خبرگزاری ایسنا،

ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: برای بهسازی و بازسازی و نصب روشنایی جاده آش‌ترینان به بروجرد بیش از ۳۰ میلیارد تومان نیاز است.

عباس شرفی در جریان بازدید از جاده ورودی استان و شهر اشترینان که ۱۷ خردادماه صورت گرفت، اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۷ میلیارد تومان قرارداد پروژه آسفالت در مسیر خرم‌آباد_بروجرد اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: در مسیر بروجرد به اراک هم پیمانکاران فعال هستند که بر اساس آمار موجود بیشترین قرارداد بهسازی و آسفالت در این شهرستان است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده شناسایی نقاط حادثه‌خیز در دستور کار قرار گرفته که دو نقطه در مسیر اصلی شناسایی شده و برخی نیز بهسازی شده است.

شرفی کمبود اعتبارات را از جمله مشکلات اصلی در این حوزه دانست و اضافه کرد: در مسیر بروجرد به همدان در محدوده اشترینان در مجموع ۳۰ کیلومتر مسیر رفت‌وبرگشت وجود دارد.

وی بیان کرد: برای بهسازی و بازسازی و نصب روشنایی در این مسیر بیش از ۳۰ میلیارد تومان نیاز است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان ادامه داد: در اعتبارات سال ۹۹ برای بهسازی مسیر بروجرد به اشترینان برنامه‌ریزی شده اما اعتبار مورد نیاز تأمین نخواهد شد که این مهم نیازمند پیگیری مستمر و جذب اعتبار است.

انتهای پیام

لینک منبع

اینستاگرام نقش شهر ، مفید و متفاوت :

نظرات و تجربیات خود را درباره این مقاله با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.

۰ نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.