مدل سازی انواع ساختمان ها رندرینگ رندر روز و شب انیمیشن

مدل سازی سه بعدی و رندرینگ

سه بعدی و رندرینگ

مدل سازی سه بعدی و رندرینگ در معماری و طراحی داخلی و نما از اهمیت به سزایی برخوردار می‌باشد. با استفاده از سه بعدی سازی یک طرح به نقص های آن پی می‌بریم و می‌توانیم با چیدن المانهای مختلف در طرح سه بعدی، زیبایی و تناسب نهایی کار را بررسی کنیم.همچنین با استفاده از سه بعدی سازی میتوان مصالح مختلف را در طرح مورد بررسی قرار داده و هماهنگ ترین مصالح را انتخاب کرد.

گاهی معماران طراحی خود را از سه بعدی آغاز می‌کنند و فرآیند طراحی معماری از حجم سازی آغاز و در مرحله بعد به ترسیم پلان و نما می‌رسد. در این موارد همکاری با افرادی که در زمینه سه بعدی و رندرینگ تجربه کافی دارند و می‌توانند سه بعدی حجم های پیچیده را در کوتاه ترن زمان  ممکن انجام دهند ضروری به نظر می‌رسد.

برای دریافت قیمت، مشاوره و یا ثبت سفارش طراحی و سه بعدی با ما در تماس باشید. ما از کیفیت بالای خدمات خود و قیمت بسیار رقابتی خود مطمئن هستیم.

روند انجام پروژه های سه بعدی در شرکت نقش شهر

  • بررسی خواست کارفرما
  • بررسی نقشه های معماری
  • سه بعدی سازی طرح بر اساس نقشه ها
  • اعمال متریال و رندر گیری طرح
  • تهیه رندر روز و شب
  • پست پروداکشن کردن رندر های نهایی
  • تهیه انیمیشن در صورت نیاز کارفرما

 

مدل سازی و انیمیشن در معماری

مدل سازی سه بعدی و رندرینگ در علم معماری و ساختمان سازی جایگاه حائز اهمیتی دارد.مدلسازی پیش از ساخت در پیشبرد کار طراحی و برطرف کردن مشکلات احتمالی پیش از ساخت تاثیر بسزایی دارد. همچنین در انتخاب نوع متریال ، نورپردازی و دیدن وجوه مختلف حجم پیش از اجرا ، تری دی ابزار قدرتمندی در اختیار کارفرمایان و طراحان معماری قرار می دهد . بسیاری از معماران کار طراحی را با تری دی شروع میکنند.بدین صورت که حجم اولیه کار را با نرم افزارهای سه بعدی طراحی میکنند و در طی کار حجم را بهتر و کاربردی تر میکنند و سپس بر اساس حجم به طراحی پلان می پردازند. 

با ساخت انیمیشن در معماری میتوانید فضاهای مختلف یک پروژه را به صورت فیلم ببینید و انیمیشن سازی کمک میکند که پیش از اجرای یک پروژه بتوانید به صورت مجازی تمام اتاق ها و تمام وجوه پروژه خود را بازبینی کنید.

 مدل سازی با کامپیوتر امکان دیدن و تصحیح خطاهای احتمالی در روند طراحی را به معمار می دهد. همچنین معمار امکان استفاده از المانهای از قبل طراحی شده ،شامل سر ستونها و المانهای پیچیده معماری کلاسیک و سنتی و …را دارد.اینکار از انجام اعمال زمان بر و تکراری جلوگیری می کند و در کل باعث صرفه جویی  در وقت و هزینه می شود. امروزه مدل سازی و طراحی سه بعدی روشی بسیار سودمند و پرطرفداربه شمار می رود که در بسیاری از موارد کارها را آسان نموده و شما می توانید در حداقل زمان از مزایای آن استفاده نمایید.همچنین دیدن حجم و نمای کار با تمام جزییات آن به طراح و کارفرما کمک میکند که تمام شده کار را پیش از اجرا ملاحظه و از کیفیت کار طراحی مطمئن شوند.

 

چرا در یک پروژه معماری به سه بعدی و رندرینگ نیاز داریم؟

 

زمان باز سازی خانه و آپارتمان و یا در هنگام تغییر دکوراسیون، همچنین پیش از طراحی نما یا محوطه سازی و یا طراحی روف گاردن(بام سبز) مدل سازی سه بعدی و رندرینگ به شما کمک می کند تا در هزینه ها صرفه جویی کنید و پیش از اجرا بدانید که پس از اجرا دقیقا چه اتفاقی خواهد افتاد و در صورت لزوم نظرات خود را به مهندس معمار در زمینه طرح بیان کنید.شما به عنوان فردی که میخواهد در آن فضا سالیان سال زندگی کند، حق دارید که پیش از اجرا و صرف هزینه فراوان از چگونگی طرح مطلع شوید.

امروزه بهترین راه برای دیدن یک طراحی مشاهده آن در قالب سه بعدی می باشد. شما می توانید به جای تجسم یک طرح، طرح خود را به صورت سه بعدی ببینید و از کم و کیف آن مطلع شوید.به عنوان مثال میتوانید مصالح تمام اجزای ساختمان یا دکوراسیون داخلی خود را ببینید و نظر خود را در مورد مصالح، چیدمان و رنگها به طراح انتقال دهید.

طراحی سه بعدی یک راه سریع و کارآمد برای دیدن هریک از بخش های خانه قبل از ساخته شدن و در نتیجه کاهش هزینه های دوباره کاری است.همچنین به شما این امکان را می دهد که به جای تجسم کردن یک طرح ، نتیجه نهایی را پیش از اجرا ببینید.هنگامی که یک طراح برای شما طرح سه بعدی آماده می کند شما می توانید آگاهانه از آنچه در انتهای کار خواهید داشت، کار خود را شروع کنید.

برای دریافت قیمت، سفارش سه بعدی و هرگونه مشاوره با ما در تماس باشید.