تهیه نقشه فاز دو مسکونی تهیه نقشه فاز دو نما تهیه نقشه فاز دو تجاری تهیه نقشه فاز دو اداری تهیه نقشه فاز دو مسجد و مصلی تهیه نقشه فاز دو محوطه سازی

تهیه نقشه فاز دو

ترسیم نقشه های اجرایی فاز دو و دیتیل های اجرایی 

 نقشه فاز دو شامل پلان‌ها، نماها، مقاطع، بزرگنمایی ها، تیپ بندی درب و پنجره و دیتیل های اجرایی با توجه به پروژه مورد نظر ، توسط مهندسین با تجربه شرکت انجام می‌گردد.

طبیعتا طرح‌ها و نقشه‌های فاز یک، زیر بنای، تهیه نقشه های فاز دو هستند.در نقشه های فاز دو از یک طرف خواسته‌های کارفرما از لحاظ انتخاب مصالح بایستی اعمال گردد و از طرف دیگر اصول معماری و سایر استاندارد ها بایستی لحاظ شوند.

 نقشه های فاز یک ساختمان دارای اطلاعات محدودی هستند وفاقد دقت و اطلاعات لازم برای اجرای ساختمان می‌باشند.به عنوان مثال در آن نوع فونداسیون‌ ، ابعاد ستون‌ها ، مسیر لوله‌ها ، جنس دیوارها ، مصالح کف سازی ،جنس و جزئیات درها و پنجره‌ها ، محل استقرار لامپ‌ها و … مشخص نیست . به همین دلیل جهت اجرای ساختمان نیاز به تهیه نقشه های فاز دو یا اجرایی می‌باشد.در نقشه های فاز دو مهندسین به تطبیق نقشه های سازه، مکانیک و الکتریک با نقشه های معماری می‌پردازند. همچنین در این بخش از کار جزییات اجرایی، جنس دیوار ها , مصالح کف سازی ونازک کاری، جزییات سقف کاذب , جنس و جزئیات درها و پنجره‌ ها مشخص می‌شود.

 برای دریافت قیمت، مشاوره و یا ثبت سفارش جهت تهیه نقشه های اجرایی با ما در تماس باشید. ما از کیفیت بالای خدمات خود و قیمت بسیار رقابتی خود مطمئن هستیم.

خدمات فاز دو در نقش شهر در سه رشته زیر ارائه می‌شود:

  • خدمات فاز دو معماری
  • خدمات فاز دو سازه
  • خدمات فاز دو مکانیک و الکتریک

 

خدمات فاز دو معماری شامل موارد زیر است:

  • پلان های اندازه گذاری
  • پلان های کفسازی
  • پلان های سقف کاذب
  • پلانهای تیپ بندی و ارجاعات
  • پلان شیب بندی
  • پلان های وال پست
  • پلان های کرسی چینی
  • نماهای فاز دو شامل نمای تمام وجوه ساختمان
  • برش های فاز دو از قسمتهای مهم نقشه
  • تیپ بندی درب و پنجره ها که شامل تمام مشخصات و تعداد آنها می باشد.
  • دیتیل های عمومی
  • دیتیل های اختصاصی شامل جزییات کامل نما و طرح های خاص در ساختمان
  • وال سکشن یا برش از دیوار
  • جدول نازک کاری

طراحی نقشه محاسب و فاز دو سازه

پس از تهیه نقشه فاز یک معماری ، مهمترین قسمت طراحی و محاسبه نقشه های سازه ساختمان می‌باشد. این امر از یک سو با جان و مال انسان ها در ارتباط است، از سوی دیگر حساسیت های بسیاری در این رابطه در مهندسین مشاور، شهرداری و نظام مهندسی وجود دارد. مسئله مهم دیگر نیز تاثیرات گاها چشم گیری است که بر هزینه های ساخت خواهد داشت. تمام این ها باعث می شوند تا نقشه های سازه یکی از مهمترین قسمت ها در تهیه نقشه ساختمان باشند.

پیش از تهیه نقشه فاز دو معماری، تهیه نقشه های سازه ضروری می باشد.معمار جهت تهیه نقشه های اجرایی می بایست نقشه های سازه را با پلان های فاز یک تطبیق و به تهیه نقشه فاز دو بپردازد.

نقشه فاز دو سازه توسط مهندس محاسب تهیه می‌شود ومشخصات فونداسیون ها، ستون‌ها ، تیرها و پوشش سقف‌ها و جزییات اجرایی را معرفی می‌کند و در هماهنگی کامل با نقشه های اجرایی معماری می‌باشند .

باز هم از شما دعوت میکنیم تا در صورت تمایل به ثبت سفارش پروژه، دریافت قیمت تهیه نقشه ها و برگه های نظام مهندسی در تمام گرایشات با ما در تماس باشید. قطعا بهترین قیمت و کیفیت را دریافت خواهید نمود.

 

تهیه نقشه‌های فاز دو تاسیسات مکانیکی و الکتریکی

 

تهیه نقشه‌های تاسیسات مکانیکی و الکتریکی یا برق ساختمان نیز جزئی لاینفک از فرآیند تهیه نقشه‌های فنی و مهندسی می‌باشند. طراحی صحیح و فنی نقشه‌های مذکور توسط مهندسین مکانیک و مهندسین برق تهیه می‌شوند و علاوه بر اینکه اخذ جواز را برای شما به ارمغان خواهند داشت، تجربه مناسبی از زندگی در آن مکان را نیز پس از اجرا به استفاده کننده میدهند و همچنین با توجه به نیازمندی های پروژه از نظر بودجه نیز تمامی تمهیدات لازم اتخاذ خواهند شد.

نقشه فاز دو مکانیک ،سیستم آب رسانی ، دفع فاضلاب ، نحوه ی گرمایش و سرمایش ساختمان را معرفی می‌کند و در هماهنگی کامل با نقشه های اجرایی معماری می‌باشند .

نقشه فاز دو الکتریک، سیستم روشنایی،سیستم دوربین مداربسته،سیستم اعلام حریق ونقشه جا گذاری کلید ، پریز و پریزتلفن را معرفی می‌کند و این نقشه ها نیز در هماهنگی کامل با نقشه های اجرایی معماری می‌باشند .

مجموعه ی نقشه‌های فوق ، زیر نظر مهندس معمار کنترل و هماهنگ می‌شوند و مجموعأ به عنوان نقشه‌های اجرایی ساختمان به کارفرما ارائه می‌شوند.خواه پروژه شما جنبه اقتصادی داشته باشد و خواه لوکس، مهندسین ما در نقش شهر، بر اساس خواست کارفرما، در سایه ضوابط جاری شهرداری و نظام مهندسی و همچنین آخرین تجهیزات و قیمت ها در بازار، اقدام به طراحی و ارائه پیشنهاد برای پیاده سازی و نصب تجهیزات مختلف برقی، روشنایی، مکانیکی، گرامایشی-سرمایشی و غیره خواهند داشت.

 

برای دریافت قیمت، سفارش پروژه و هرگونه مشاوره با ما در تماس باشید.