هیچ عذری در کندی بازسازی پروژه‌ها قابل‌قبول نیست

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۳)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. در صورتی که بخش اول و دوم این مقاله را مطالعه نکرده اید از طریق لینک زیر وارد شوید. بیشتر بخوانید: اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۱) اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش 2)...

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۲)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. در صورتی که بخش اول این مقاله را مطالعه نکرده اید از طریق لینک زیر وارد شوید. اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش 1) سيستم هاي ناوبري فرودگاهها ILS چيست سابقهً پيدايش روشهاي مختلف جهت...

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۱)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. فرودگاه محلي است که براي نشست و برخاست هواپيماها تعيين شده است. در حاليکه فرودگاه هاي کوچک که معمولا با نام هائي ازقبيل aerodrome, airfield ياlanding strip ناميده ميشوند- ممکن است از باندهاي...

اصول طراحی معماری پذیرایی به روش پلان باز

   آیا به دنبال ایده های اتاق نشیمن با طراحی معماری پلان باز هستید؟ زندگی در خانه ای با طرح پلان باز به آرامی به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است ، از یک دفتر خانه در داخل یک اتاق نشیمن گرفته تا یک آشپزخانه. این فضاها باید به خوبی طراحی شده و بتوانند از...

گزارش بخش خبری سایت نقش شهر به نقل از خبرگزاری ایسنا:

ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: هیچ عذری در کندی بازسازی پروژه‌ها قابل‌قبول نیست.

گودرز امیری در بازدید از روند اجرای پروژه‌های عمرانی سطح شهر خرم‌آباد که شامگاه نهم خردادماه صورت گرفت، اظهار کرد: با توجه به اینکه پروژه‌های تخریبی بر اثر سیل فرودین ماه سال گذشته در حال احداث و بازسازی هستند تسریع در انجام آن‌ها بایستی در اولویت قرار گیرد در غیر این صورت هیچ عذری در کندی بازسازی پروژه‌ها قابل‌قبول نیست.

وی تصریح کرد: دیوار بیمارستان شهدای عشایر واقع در خیابان انقلاب نمایی زشت در سطح شهر به وجود آورده است که با توجه به هماهنگی‌هایی که با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان به وجود آمد مقرر شد طی جلسه‌ای با حضور شهردار خرم‌آباد و رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص تخریب، عقب‌نشینی و زیباسازی دیوار به‌صورت نرده‌ای تصمیمات لازم به عمل آید و سیما و منظری متناسب ایجاد شود.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: درحالی‌که از قبل اواخر خردادماه تاریخ افتتاح پل بهداری تعیین شده بود با بازدیدی که امروز از پروژه صورت گرفت و هماهنگی‌های به عمل آمد اظهار امیدواری کرد که بتوانیم قبل از موعد مقرر پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

امیری ضمن بازدید از روند اجرایی پل اناری اضافه کرد: پل اناری از جمله پروژه‌هایی است که در تابستان امسال باید به بهره‌بردار برسد با این تفاوت پیمانکار با افزایش نیرو، شیفت کاری و امکانات نسبت به تکمیل و بهره‌برداری از پروژه در زمانی کوتاه‌تر تسریع کند.

وی تأکید کرد: به‌منظور رفع مشکلات اداری و اجرایی پارک شاپوری و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از آن مقرر شد طی جلسه‌ای با حضور شهردار و مدیرکل میراث فرهنگی نسبت به رفع اختلافات اقدام و با هماهنگی، کار بازسازی و اصلاح مسیر رودخانه و تکمیل پارک انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بیان کرد: در خصوص تکمیل پارک شاپوری سازمان همیاری شهرداری‌های استان متعهد شد تا یک‌ماه آینده پروژه کف سازی پارک را تکمیل و تحویل شهرداری دهد و ۲۸۸ میلیون تومان اعتبار در اختیار استانداری به‌منظور تکمیل مبلمان و روشنایی پارک شاپوری جابجا و به شهرداری خرم‌آباد اختصاص داده شود.

امیری عنوان کرد: به‌منظور بازسازی و بهسازی دره اسدآبادی قرار شد اداره‌کل راه و شهرسازی استان تملک و آزادسازی اراضی و املاک واقع در طرح را انجام دهد و شهرداری نسبت به انجام عملیات آماده‌سازی و اجرای طرح اقدام کند.

وی همچنین ضمن بازدید از پل صفوی با هماهنگی بین شهرداری و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری ادامه داد: حسب دستور استاندار استان بازسازی قسمت‌های تخریب شده طبق اصول فنی و مهندسی انجام و روشنایی، فضای سبز و زیباسازی آن برابر طرح مورد تائید میراث فرهنگی اجرا شود.

گفتنی است، در پایان طبق هماهنگی مهندس امیری با دادستان مرکز استان قرار شد با پیگیری شهرداری و دستور قضایی خانه‌های مخروبه سطح شهر که آسیب‌زا برای شهروندان است و احتمال ریزش دیوار و تخریب آن‌ها وجود دارد نسبت به قلع و جمع‌آوری مصالح آن‌ها از سطح شهر با طی مراحل قانونی اقدام شود.

انتهای پیام

لینک منبع

اینستاگرام نقش شهر ، مفید و متفاوت :

نظرات و تجربیات خود را درباره این مقاله با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.

۰ نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.