معاون وزیر راه و شهرسازی: سالن بین‌المللی صدرا شیراز شهریورماه ۹۹ به بهره برداری می‌رسد

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۳)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. در صورتی که بخش اول و دوم این مقاله را مطالعه نکرده اید از طریق لینک زیر وارد شوید. بیشتر بخوانید: اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۱) اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش 2)...

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۲)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. در صورتی که بخش اول این مقاله را مطالعه نکرده اید از طریق لینک زیر وارد شوید. اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش 1) سيستم هاي ناوبري فرودگاهها ILS چيست سابقهً پيدايش روشهاي مختلف جهت...

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۱)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. فرودگاه محلي است که براي نشست و برخاست هواپيماها تعيين شده است. در حاليکه فرودگاه هاي کوچک که معمولا با نام هائي ازقبيل aerodrome, airfield ياlanding strip ناميده ميشوند- ممکن است از باندهاي...

اصول طراحی معماری پذیرایی به روش پلان باز

   آیا به دنبال ایده های اتاق نشیمن با طراحی معماری پلان باز هستید؟ زندگی در خانه ای با طرح پلان باز به آرامی به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است ، از یک دفتر خانه در داخل یک اتاق نشیمن گرفته تا یک آشپزخانه. این فضاها باید به خوبی طراحی شده و بتوانند از...

به گزارش بخش خبری سایت نقش شهر به نقل از خبرگزاری ایرنا،

حبیب الله  طاهرخانی چهارشنبه در حاشیه بازدید از این سالن گفت: ساخت این پروژه پیشرفت خوبی داشته است  و به نظر می رسد با اتمام این سالن یک اتقاق خوب در شهرصدرا که حدود ۱۴۰ هزار نفر جمعیت دارد، رخ دهد.

وی اضافه کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با فدراسیون فوتبال قرار است به هنگام افتتاح این سالن استاندارد بین المللی یک دوره مسابقه فوتسال  با حضور چند تیم خارجی برگزار شود.

همچنین مسوول ورزش و جوانان شرکت عمران شهر جدید صدرا نیز در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این سالن با مساحت ۲۸۰۰ متر مربع و با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

سید محمد ناظم الشریعه  ادامه داد: این پروژه به مدت ۲ سال متوقف مانده بود اما با حمایت مدیر عامل شهر جدید صدرا دوباره ساخت آن از سر گرفته شد و هم اینک بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و حق شیراز است که چنین سالن مجهزی داشته باشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: گنجایش ظرفیت تماشاگران ۲۲۰۰ نفر است ضمن اینکه جایگاه بانوان ، ورودی و سرویس بهداشتی آن هم مجزا است تا بانوان علاقه مند بتوانند به تماشای مسابقات ورزشی بپردازند.

ناظم الشریعه با اشاره به اینکه این سالن چهار رختکن حرفه ای دارد ، افزود : بر گزاری مسابقات خارجی به پیشرفت ورزش این استان هم از نظر فرهنگی و هم از نظر فنی کمک شایانی خواهد کرد از این رو تمام امکانات و محل اسکان داوران و برگزار کنندگان مسابقات خارجی با جایگاه ویژه (vip  ) در این سالن در نظر گرفته شده است .

وی گفت : به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داده ایم  این سالن  را برای مسابقات فوتسال جام ملت های آسیا که قرار است آبان ماه ۹۹ به میزبانی ایران بر گزار شود، به عنوان یکی از شهرهای میزبان در نظر بگیرند که با تحقق این امر به توسعه ورزش این استان کمک خواهد شد.

ناظم الشریعه بیان داشت: همچنین رییس فدراسیون هندبال نیز از این سالن بازدید کرد زیرا قرار است مسابقات هندبال جوانان آسیا هم در سال جاری به میزبانی شیراز برگزار شود، تا این سالن هم به عنوان یکی از محل برگزاری این مسابقات به کنفدراسیون هندبال آسیا معرفی شود.

مسوول ورزش و جوانان شهر جدید صدرا اشاره کرد: این سالن طوری طراحی شده است که می توان در آن  مسابقات هندبال، والیبال ، بسکتبال و فوتسال به صورت حرفه ای برگزارکرد تا علاقه مندان به ورزش در این شهر جدید که جمعیت زیادی را در خود جای داده است ، بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

شهر صدرا در شمال غربی شیراز است.

لینک منبع

اینستاگرام نقش شهر ، مفید و متفاوت :

نظرات و تجربیات خود را درباره این مقاله با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.

۰ نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.