طرح ساماندهی ترافیک مشگین‌شهر را نظام مهندسی تدوین می‌کند

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۳)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. در صورتی که بخش اول و دوم این مقاله را مطالعه نکرده اید از طریق لینک زیر وارد شوید. بیشتر بخوانید: اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۱) اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش 2)...

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۲)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. در صورتی که بخش اول این مقاله را مطالعه نکرده اید از طریق لینک زیر وارد شوید. اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش 1) سيستم هاي ناوبري فرودگاهها ILS چيست سابقهً پيدايش روشهاي مختلف جهت...

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۱)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. فرودگاه محلي است که براي نشست و برخاست هواپيماها تعيين شده است. در حاليکه فرودگاه هاي کوچک که معمولا با نام هائي ازقبيل aerodrome, airfield ياlanding strip ناميده ميشوند- ممکن است از باندهاي...

اصول طراحی معماری پذیرایی به روش پلان باز

   آیا به دنبال ایده های اتاق نشیمن با طراحی معماری پلان باز هستید؟ زندگی در خانه ای با طرح پلان باز به آرامی به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است ، از یک دفتر خانه در داخل یک اتاق نشیمن گرفته تا یک آشپزخانه. این فضاها باید به خوبی طراحی شده و بتوانند از...

به گزارش بخش خبری سایت نقش شهر به نقل از خبرگزاری ایسنا،

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: فلسفه وجودی نظام مهندسی ساختمان ارائه خدمات کیفی به مردم است تا ساخت و ساز ایمن و قابل سکونت برای مردم اجرایی و عملیاتی شود.

 میرمحمد هاشمی دوم تیر در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان جدید نظام مهندسی ساختمان در مشگین‌شهر اظهار کرد: تمامی ساخت و سازها باید با نظارت و کنترل نظام مهندسی ساختمان اجرایی و عملیاتی شود و از همین روی مهندسان تحصیلکرده و متخصص ما آماده ارائه خدمات به عموم شهروندان هستند تا ساخت و سازی ایمن و قابل اطمینان را شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در این راستا از مشاوره‌های فنی و مهندسی در ساخت و ساز که توسط نظام مهندسی ساختمان ارائه می‌شود بهره گرفته و در کنار این امر حق و حقوق مهندسان شریف و تلاشگر نیز مورد توجه و صیانت قرار گیرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با قدردانی از همراهی فرمانداران، اعضای شوراهای شهر و شهرداران در مناطق مختلف استان برای کمک به مجموعه نظام مهندسی ساختمان گفت: شایسته است از همراهی و تلاش مدیر کل راه و شهرسازی استان و معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی در واگذاری زمین در مشگین‌شهر برای احداث ساختمان نظام مهندسی قدردانی کرده و این تعامل را قدر بدانیم.

هاشمی افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان همواره در کنار شورا و شهرداری بوده و امیدواریم در احداث این ساختمان از مزایای صدور پروانه و سایر امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای احداث ساختمان مشکین‌شهر بهره بگیریم.

وی بیان کرد: ساختمان‌های نظام مهندسی اغلب به صورت هیئت امنایی اجرایی و عملیاتی می‌شود که در مشگین‌شهر نیز سعی بر این است تا با بهره‌گیری از توان مهندسان باسابقه و معتمدان به صورت هیئت امنایی نقشه‌ها تهیه و تدوین شده و از همراهی شورا و شهرداری در صدور پروانه ساختمانی استفاده کنیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: فرمانداران می‌توانند از ظرفیت مهندسان در شورای فنی، ترافیک و تهیه طرح‌های تفصیلی و جامع استفاده کنند که در سطح استان نیز استاندار اردبیل با توجه و عنایت ویژه به نظام مهندسی تلاش می‌کند تا در همه پروژه‌های عمرانی از توان علمی و تخصصی مهندسان عضو نظام استفاده کند.

هاشمی گفت: طرح ساماندهی ترافیک مشگین‌شهر با تلاش و همراهی نظام مهندسی ساختمان تهیه و تدوین می‌شود و امیدواریم در تهیه طرح تفصیلی مشگین‌شهر و سایر شهرها از طرفیت مهندسان و تخصص و تبحر آنها بهره گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: مهندسان عضو نظام که اغلب تحصیلکرده دانشگاه‌های معتبر و مادر استان هستند با برخورداری از روحیه کار و تلاش شبانه‌روزی در خدمت گروه‌های مختلف و دستگاه‌های اجرایی هستند تا با افزایش توان ساخت و ساز کاستی‌ها و کوتاهی‌ها در این حوزه جبران شده و خلاها از بین برود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در ادامه به ساخت مجموعه نظام مهندسی ساختمان در مشگین‌شهر اشاره کرد و افزود: در اکثر شهرستان‌ها سعی بر این است تا با همت خود مهندسان ساختمانی در خور جایگاه و ارزشمندی فعالیت مهندسان احداث شود که در مشگین‌شهر نیز دومین ساختمان نظام مهندسی احداث خواهد شد.

هاشمی تصریح کرد: با احداث این ساختمان که با نظارت هیئت امنا اجرایی خواهد شد، سعی بر این است تا کارگاه‌های آموزشی در این مجموعه دایر شده و در همه مراحل ساخت از طراحی و گودبرداری گرفته تا نماسازی نظرات و دیدگاه‌های مهندسان به صورت تخصصی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

لینک منبع

اینستاگرام نقش شهر ، مفید و متفاوت :

نظرات و تجربیات خود را درباره این مقاله با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.

۰ نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.