مهم‌ترین پارامترها در خرید مبلمان اداری

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۳)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. در صورتی که بخش اول و دوم این مقاله را مطالعه نکرده اید از طریق لینک زیر وارد شوید. بیشتر بخوانید: اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۱) اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش 2)...

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۲)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. در صورتی که بخش اول این مقاله را مطالعه نکرده اید از طریق لینک زیر وارد شوید. اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش 1) سيستم هاي ناوبري فرودگاهها ILS چيست سابقهً پيدايش روشهاي مختلف جهت...

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۱)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. فرودگاه محلي است که براي نشست و برخاست هواپيماها تعيين شده است. در حاليکه فرودگاه هاي کوچک که معمولا با نام هائي ازقبيل aerodrome, airfield ياlanding strip ناميده ميشوند- ممکن است از باندهاي...

اصول طراحی معماری پذیرایی به روش پلان باز

   آیا به دنبال ایده های اتاق نشیمن با طراحی معماری پلان باز هستید؟ زندگی در خانه ای با طرح پلان باز به آرامی به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است ، از یک دفتر خانه در داخل یک اتاق نشیمن گرفته تا یک آشپزخانه. این فضاها باید به خوبی طراحی شده و بتوانند از...

گزارش بخش خبری سایت نقش شهر به نقل از خبرگزاری مهر :

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از مهم‌ترین عناصری که در هر شرکت، اداره و یا سازمان وجود دارد، مبلمان اداری است. اما تعریف از یک مبلمان اداری چیست؟ به مجموعه صندلی و میزهای انتظار، کارمندی، مدیریت و میهمان مبلمان اداری گفته می‌شود. بسیاری از ما تصور می‌کنیم که انتخاب و خرید مبلمان اداری نیازی به دقت بالایی ندارد و به صرف طرح و راحتی مبلمان، نسبت به خریداری آن اقدام می‌کنیم. این در حالی است که ثابت شده مبلمان و به طور کلی دکوراسیون داخلی، یکی از مهم‌ترین پارامترها برای آرامش اعصاب به شمار می‌رود و کارمندان اگر در محیطی بدون تناسب میان دکوراسیون داخلی قرار بگیرند، نمی‌توانند بهترین بازده کاری خود را داشته باشند.

همچنین مراجعه کنندگان، مشتریان و همکاران اداری می‌توانند با یک دکوراسیون خوب از محل کار شما، بیشتر به شما اعتماد کنند. با درک این مقدمه و اینکه مبلمان اداری یکی از مهم‌ترین عناصر در دکوراسیون داخلی یک دفتر به شمار می‌رود، در ادامه شما را با مهم‌ترین پارامترهای انتخاب این عنصر مهم آشنا می‌کنیم. در نهایت نیز برخی از نکات در زمینه نوع چینش مبلمان را بیان خواهیم کرد.

نکته اول: به فضای اداری خود توجه کنید

فضای شما بزرگ است یا کوچک؟ این اولین سوالی است که پیش از انتخاب و خرید مبلمان اداری و میز اداری باید از خودتان بپرسید. بهتر است در این زمینه با یک کارشناس صحبت کنید ولی حتی اگر تمایلی به این کار ندارید، بهتر است مبلمانی را انتخاب کنید که با محیط شما تناسب داشته باشند. مبلمان اداری کوچک‌تر در صورتی که محیط شما کوچک است و مبلمان بزرگ‌تر در صورتی که محیط اداری شما بزرگ‌تر است. در انتخاب صندلی مدیریت و صندلی کارمندی نیز باید به این نکته توجه داشته باشید، در واقع اگر مبلمان شما به حدی بزرگ باشند که حرکت کردن در میان آن برای شما، کارمندان و ارباب رجوع سخت باشد، مبلمان اداری خوبی را انتخاب نکرده‌اید. همچنین در صورتی که مبلمان شما به نسبت فضا آن قدر کوچک باشد که نتوانید به خوبی با یکدیگر ارتباط داشته باشید، این مسئله می‌تواند آزاردهنده باشد. از این رو توصیه می‌شود که در انتخاب مبلمان اداری به مهم‌ترین نکات در این زمینه دقت داشته باشید و بر این اساس نسبت به خرید آن اقدام کنید. در ادامه شما را با نکات دیگری که در زمینه انتخاب مبلمان اداری باید در نظر داشته باشید آشنا خواهیم ساخت.

نکته دوم: انتخاب رنگ و نوع جنس مبلمان اداری

رنگ و نوع جنس مبلمان اداری از دیگر چالش‌هایی است که باید در انتخاب در نظر داشته باشید. تحقیقات روانشناسی ثابت کرده است که اگر مبلمان اداری شما با رنگ‌های متناسب با فضای کسب و کار انتخاب شود، تأثیر فزاینده‌ای در کارکرد کارمندان داشته و نشاط و شادابی را به همراه دارد. با توجه به این نکته باید رنگ‌ها را انتخاب کنید. در اولین نقطه نظر در این مورد باید بگوییم که رنگ مبلمان اداری با میز و صندلی‌ها و همچنین سایر اجزای دکوراسیون داخلی باید همخوانی داشته باشد. همچنین باید دقت داشته باشید که رنگ‌های آرامش بخشی همچون سبز کم رنگ می‌توانند در یک محیط اداری بهتر باشند و بهتر است از رنگ‌های تکراری و خسته کننده سفید و مشکی استفاده نکنید. در صورتی که می‌خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، می‌توانید با کارشناسان فروش و همچنین کارشناسان دکوراسیون داخلی ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در این زمینه بپرسید. این اطلاعات می‌توانند به شما کمک کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

در انتخاب جنس مبلمان باید در نظر داشته باشید که مبلمان با چوب، فلز و چرم تولید می‌شوند و در برخی از مدل‌ها محصولاتی با روکش پلاستیک نیز در دسترس است. شما باید بر اساس قیمت مبلمان اداری مد نظر خودتان نسبت به خرید این محصول اقدام نمائید. در ادامه آخرین نکته در زمینه انتخاب مبلمان اداری یعنی هماهنگی را بیان خواهیم کرد.

نکته آخر: هماهنگی میان مبلمان اداری

هماهنگی میان مبلمان اداری یکی از مهم‌ترین نکات پیش روی شما به شمار می‌رود و بر این اساس باید انتخاب خود را نهایی کنید. آیا مبلمان مد نظر شما در محیط و با سایر اجزای محیطی نظیر پارتیشن اداری هماهنگی دارد؟ در صورتی که پاسخ شما مثبت است، مبلمان مورد نظر شما گزینه‌ای خوب و منطقی به شمار می‌رود. همچنین باید توجه داشته باشید که در انتخاب و خرید مبلمان اداری توجه به نکاتی که بتواند به شما کمک کند تا دکوراسیون خود را زیباتر کنید یک امر ضروری به شمار می‌رود.

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به وب سایت مبلمان اداری نوژن و یا تماس با کارشناسان فروش از مشاوره همکاران ما برای انتخاب و خرید مناسب مبلمان اداری بهرمند شوید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

لینک منبع

اینستاگرام نقش شهر ، مفید و متفاوت :

نظرات و تجربیات خود را درباره این مقاله با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.

۰ نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.