سرپرست دفتر فناوری اطلاعات سازمان ملی زمین و مسکن منصوب شد

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۳)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. در صورتی که بخش اول و دوم این مقاله را مطالعه نکرده اید از طریق لینک زیر وارد شوید. بیشتر بخوانید: اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۱) اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش 2)...

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۲)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. در صورتی که بخش اول این مقاله را مطالعه نکرده اید از طریق لینک زیر وارد شوید. اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش 1) سيستم هاي ناوبري فرودگاهها ILS چيست سابقهً پيدايش روشهاي مختلف جهت...

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۱)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. فرودگاه محلي است که براي نشست و برخاست هواپيماها تعيين شده است. در حاليکه فرودگاه هاي کوچک که معمولا با نام هائي ازقبيل aerodrome, airfield ياlanding strip ناميده ميشوند- ممکن است از باندهاي...

اصول طراحی معماری پذیرایی به روش پلان باز

   آیا به دنبال ایده های اتاق نشیمن با طراحی معماری پلان باز هستید؟ زندگی در خانه ای با طرح پلان باز به آرامی به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است ، از یک دفتر خانه در داخل یک اتاق نشیمن گرفته تا یک آشپزخانه. این فضاها باید به خوبی طراحی شده و بتوانند از...

گزارش بخش خبری سایت نقش شهر به نقل از وزارت مسکن و شهرسازی :

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان ملی زمین و مسکن، عبداله بهادری، حاجی حیدری را مدیری شایسته و آشنا با رویه های سازمان ملی زمین و مسکن توصیف کرد و افزود: انتخاب مدیران شایسته میانی از بدنه یک سازمان علاوه بر اینکه یک فرد شایسته و آگاه را به سطح مدیران عالی آن مجموعه اضافه می کند این حسن را هم دارد که سایر کارکنان آن مجموعه را به ارتقای جایگاه و پیشرفت امیدوار خواهد کرد.

عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن یکی از محوری ترین موضوعاتی که دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات باید اهتمام ویژه ای در ارتباط با آن داشته باشد، تدوین معماری سازمانی دانست و خاطر نشان کرد: معماری سازمانی از جمله مواردی است که مدیر عامل و اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن به آن تاکید دارند.

وی با تاکید بر اهمیت پیاده سازی سامانه یکپارچه مدیریت اراضی و مستغلات به عنوان یکی از فرایندهای اصلی سازمان گفت: این سامانه یکی از مهمترین ماموریت های در حال پیاده سازی سازمان ملی زمین و مسکن است و لازم است که دفتر فناوری ازتباطات و اطلاعات با توجه به کلیه اصول علمی، فنی و امنیتی و حرفه ای، تعامل لازم را در خصوص پیاده سازی آن با بخش های دیگر سازمان داشته باشد.

عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن پیاده سازی آرشیو الکترونیک را یکی دیگر از پروژه های بسیار ارزشمند و استراتژیک سازمان ملی زمین و مسکن برشمرد و افزود: این پروژه ضمن حفظ و حراست از دارایی های سازمان باعث سازماندهی و پالایش مستندات سازمان خواهد شد.

این مدیر ارشد حوزه زمین و مسکن توسعه بیشتر کنفرانس ها و جلسات مجازی و صرفه جویی در منابع را یکی دیگر از اهداف پیش روی دفتر فناوری اطلاعات خواند و اضافه کرد: با توجه به نقش و جایگاه دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان ملی زمین و مسکن باید سعی بر آن باشد که در تمامی وجوه نسبت به تقویت آن اقدام گردد.

عبداله بهادری ضمن ابراز تشکر از عملکرد علیرضا قربانی مدیر کل سابق دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان ملی زمین و مسکن تغییر مدیر کل این دفتر را در راستای سیاست ها و برنامه های مدیریتی این سازمان عنوان کرد و مدیرکل سابق دفتر فناوری ارتباطات را از سرمایه های ارزنده سازمان ملی زمین و مسکن برشمرد.

در پایان این نشست لوح سپاسی برای تقدیر از عملکرد علیرضا قربانی به وی اهدا شد و احمد حاج حیدری طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به عنوان سرپرست جدید دفتر فناوری ارتباطات و اطلاعات این سازمان منصوب شد.

لینک منبع

اینستاگرام نقش شهر ، مفید و متفاوت :

نظرات و تجربیات خود را درباره این مقاله با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.

۰ نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.