زمان تشکیل جلسه شورای عالی کار مشخص نیست

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۳)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. در صورتی که بخش اول و دوم این مقاله را مطالعه نکرده اید از طریق لینک زیر وارد شوید. بیشتر بخوانید: اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۱) اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش 2)...

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۲)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. در صورتی که بخش اول این مقاله را مطالعه نکرده اید از طریق لینک زیر وارد شوید. اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش 1) سيستم هاي ناوبري فرودگاهها ILS چيست سابقهً پيدايش روشهاي مختلف جهت...

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۱)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. فرودگاه محلي است که براي نشست و برخاست هواپيماها تعيين شده است. در حاليکه فرودگاه هاي کوچک که معمولا با نام هائي ازقبيل aerodrome, airfield ياlanding strip ناميده ميشوند- ممکن است از باندهاي...

اصول طراحی معماری پذیرایی به روش پلان باز

   آیا به دنبال ایده های اتاق نشیمن با طراحی معماری پلان باز هستید؟ زندگی در خانه ای با طرح پلان باز به آرامی به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است ، از یک دفتر خانه در داخل یک اتاق نشیمن گرفته تا یک آشپزخانه. این فضاها باید به خوبی طراحی شده و بتوانند از...

گزارش بخش خبری سایت نقش شهر به نقل از خبرگزاری ایرنا:

«ناصر چمنی» نماینده کارگران در شورای عالی کار روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره زمان تشکیل جلسه شورای عالی کار، گفت: هیچ اطلاعی درباره این موضوع ندارم و در مقابل پیگیری‌های همکاران در ارتباط با تعیین جلسه، پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

وی درباره مسوول برگزاری جلسات شورای عالی کار گفت: براساس قانون باید هر ماه یک بار جلسه شورای عالی کار برگزار شود که متاسفانه رعایت نمی‌شود.

نماینده کارگران در شورای عالی کار افزود: دبیر شورای عالی کار، معاونت روابط کار وزارت کار است و در واقع، مسوول دعوت به جلسه است اما متاسفانه تاکنون  اقدامی انجام نشده است.

وی بیان کرد: امسال نحوه تعیین دستمزد، جامعه کارگری را ناراحت کرد و حتی با ورود رهبر معظم انقلاب به مسائل کارگری انتظار داشتیم زودتر این اقدام انجام شود اما اقدامی انجام نشد و موجب ناراحتی جامعه کارگری شد.

چمنی گفت: دست‌اندرکاران جلسه شورای عالی کار در این مدت همواره اعلام کردند که جلسه شورای عالی کار برگزار می‌شود، اما در عمل نتیجه‌ای حاصل نشده است.

وی تاکید کرد: برگزاری جلسه شورای عالی با موضوع تعیین حق مسکن، دردی از جامعه کارگری را برطرف نمی‌کند، بلکه باید روح قانون کار اجرا شود.

نماینده کارفرمایان: «ما جرات یکسری تصمیم‌گیری‌ها را نداریم»

«اصغر آهنی‌ها» نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار نیز در گفت و گو با ایرنا درباره تشکیل جلسه شورای عالی کار ضمن اظهار بی‌اطلاعی از زمان تشکیل این جلسه، گفت: «اطلاعی از زمان جلسه نداریم».

وی افزود: «هر کس هر تصمیمی می‌خواهد بگیرد، ما جرات یکسری تصمیم‌گیری‌ها را نداریم»

این نماینده کارفرمایان درباره تعیین حق مسکن ۵۰۰ هزار تومان کارگران گفت: بهتر است قبل از اتخاذ هر تصمیمی، ابتدا وضعیت اشتغال در کشور بررسی شود که آیا وقوع این اتفاق، مثبت یا منفی است.

وی تصریح کرد: وضعیت فعلی کشور مناسب نیست و باید با تدبیری خاص اقدامات لازم را انجام دهیم تا فعالیت‌ها متوقف نشود.

آهنی‌ها اظهارداشت: بنده خود نیز در این موضوع سردرگم هستم و به جمع‌بندی نرسیده‌ام.

وی گفت: با توجه به اینکه برخی کارگاه‌های تولیدی شروع به کار کردند اما رکود بر بازار حاکم است و مصرف‌کنندگان حاضر نیستند برخی از هزینه‌ها را انجام دهند.

پرونده تعیین دستمزد کارگران معمولا اواخر اسفند هر سال گشوده و تا پایان همان سال مختومه می‌شود. اسفند سال گذشته نیز کش و قوس‌ها برای تعیین مزد ۹۹ شروع شد و سرانجام ۲۱ فروردین ماه با افزایش ۲۱ درصدی با وجود عدم امضای صورتجلسه از سوی نمایندگان کارگری، مزد امسال تعیین شد.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۲۴ اردیبهشت ماه اعلام کرد که جلسه شورای عالی کار با محوریت بررسی مولفه‌های مزدی مسکن برگزار شود، اما این جلسه لغو شد و دیگر تاریخ بعدی جلسه اعلام نشد.

لینک منبع

اینستاگرام نقش شهر ، مفید و متفاوت :

نظرات و تجربیات خود را درباره این مقاله با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.

۰ نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.