بازدید سرزده مهرآبادی از شهر جدید پرند در یک جمعه کاری/ هدف وزارت راه و شهرسازی، اتمام هرچه سریع‌تر مسکن مهر است

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۳)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. در صورتی که بخش اول و دوم این مقاله را مطالعه نکرده اید از طریق لینک زیر وارد شوید. بیشتر بخوانید: اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۱) اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش 2)...

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۲)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. در صورتی که بخش اول این مقاله را مطالعه نکرده اید از طریق لینک زیر وارد شوید. اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش 1) سيستم هاي ناوبري فرودگاهها ILS چيست سابقهً پيدايش روشهاي مختلف جهت...

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۱)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. فرودگاه محلي است که براي نشست و برخاست هواپيماها تعيين شده است. در حاليکه فرودگاه هاي کوچک که معمولا با نام هائي ازقبيل aerodrome, airfield ياlanding strip ناميده ميشوند- ممکن است از باندهاي...

اصول طراحی معماری پذیرایی به روش پلان باز

   آیا به دنبال ایده های اتاق نشیمن با طراحی معماری پلان باز هستید؟ زندگی در خانه ای با طرح پلان باز به آرامی به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است ، از یک دفتر خانه در داخل یک اتاق نشیمن گرفته تا یک آشپزخانه. این فضاها باید به خوبی طراحی شده و بتوانند از...

به گزارش بخش خبری سایت نقش شهر به نقل از وزارت مسکن و شهرسازی ،

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر در یک جمعه کاری، به صورت سرزده از برخی از پروژه ها ی مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید پرند بازدید کرد. وی پیش از این و در روزهای گذشته از نزدیک در جریان روند پیشرفت این پروژه‌ها در شهرهای جدید پردیس و هشتگرد قرار گرفته بود.

وی در جریان این سفر از پروژه های کیسون، صدرا نور، دو پروژه تبدیل شده از مسکن مهر به طرح اقدام ملی مسکن و یک فضای ورزشی و تفریحی که در دست احداث قرار دارد، بازدید کرد.

مهرآبادی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به پیشرفت مطلوب پروژه های ذکر شده گفت: الحمدالله علی رغم آنکه امروز جمعه است و بازدید به صورت سرزده انجام شده است، اما مشاهده شد که پروژه ها فعال هستند و روند پیشرفت آن‌ها امیدوار کننده است.

وی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی در صحن مجلس وعده دادند تا پایان آبان، عملیات اجرایی آن دسته از پروژه‌های مسکن مهر که بلامعارض هستند به اتمام برسد. برای تحقق این هدف جلسات تنگاتنگ و فشرده ای با استان ها در سازمان ملی زمین و مسکن به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده است. هر هفته دو جلسه برگزار شده و اکنون دور اول جلسات استانی به اتمام رسیده  است. دور دوم این جلسات نیز از هفته آینده آغاز می‌شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به بازدید خود از پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید پرند گفت: خوشبختانه روند انجام کار را مثبت ارزیابی میکنم. دو هفته دیگر مجددا از این پروژه‌ها بازدید خواهد شد تا میزان تحقق وعده های سازندگان مورد ارزیابی قرار گرفته و اگر مشکلی داشته باشند برای رفع این مشکلات تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.

وی افزود: آقای وطن‌خواهی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند تصمیم های بسیار جدی و خوبی را اتخاذ کرده و امید است به واسطه این ابتکارات، به هدف خود که اتمام هرچه سریع تر پروژه های مسکن مهر است، برسیم.

مهرآبادی با بیان اینکه شرکت عمران شهر جدید پرند بسیار فعال شده است، گفت: همه ما در مجموعه وزارت راه و شهرسازی مصممیم که این پروژه ها به اتمام برسد. تمام مجموعه وزارت راه و شهرسازی یک هدف را دنبال می کنند و آن تکمیل سریع پروژه ها و تحویل آن به مردم است.

وی ادامه داد: مشاهدات خود و ابتکارات شرکت عمران شهر جدید پرند را به آقای وزیر گزارش می دهم تا برای طرح های ایجاد فضای سبز، تامین خدمات روبنایی و زیربنایی این شهر منابع مالی پیش‌بینی شود.

لینک منبع

اینستاگرام نقش شهر ، مفید و متفاوت :

نظرات و تجربیات خود را درباره این مقاله با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.

۰ نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.