اجرای کلیه دکوراسیون داخلی تبریز با تخفیف ویژه

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۳)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. در صورتی که بخش اول و دوم این مقاله را مطالعه نکرده اید از طریق لینک زیر وارد شوید. بیشتر بخوانید: اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۱) اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش 2)...

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۲)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. در صورتی که بخش اول این مقاله را مطالعه نکرده اید از طریق لینک زیر وارد شوید. اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش 1) سيستم هاي ناوبري فرودگاهها ILS چيست سابقهً پيدايش روشهاي مختلف جهت...

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش ۱)

در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. فرودگاه محلي است که براي نشست و برخاست هواپيماها تعيين شده است. در حاليکه فرودگاه هاي کوچک که معمولا با نام هائي ازقبيل aerodrome, airfield ياlanding strip ناميده ميشوند- ممکن است از باندهاي...

اصول طراحی معماری پذیرایی به روش پلان باز

   آیا به دنبال ایده های اتاق نشیمن با طراحی معماری پلان باز هستید؟ زندگی در خانه ای با طرح پلان باز به آرامی به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است ، از یک دفتر خانه در داخل یک اتاق نشیمن گرفته تا یک آشپزخانه. این فضاها باید به خوبی طراحی شده و بتوانند از...

به گزارش بخش خبری سایت نقش شهر،

شاید براتون سوال پیش بیاد که مگه میشه تو پروژه های دکوراسیون داخلی تبریز اونم برای همه موارد مثل خانه، آشپزخانه، اداره، رستوران، کافی شاپ، دفتر وکالت، آرایشگاه زنانه و مردانه و کلی موارد دیگه تخفیف داده بشه، اونم ویژه برای مشتریانی که برای دفعه اول است با مجموعه هلدینگ شریفی آشنا میشن ؟ جواب بله هست، چون هدف رضایت مشتری است با بهترین کیفیت و بالاترین سطح عملکرد است، این مورد رو ما نمیگیم مردم اعلام میکنن .

شما برای اینکه بهترین دکوراسیون و طرح رو داشته باشین تا هر کسی وارد خانه شد، مات و مبهوت بماند، توصیه ما دکوراسیون داخلی تبریز هلدینگ شریفی است، که با داشتن بیش از ۱۰۰ نمونه کار، برجسته و حرفه ای که میتوانید در سایت این مجموعه به ادرس https://sharifi.co مشاهده فرمایید، توانسته رضایت بیش از ۹۸% مشتریان خود را جلب کند چون هدف اصلی،  اجرای کلیه پروژه ها مطابق برنامه زمانبندی و اعمال مدیریت کیفیت و همچنین ارتقاء میزان اشتغال زایی و افزایش مداوم سهم بهره وری اقتصادی، حساسیت و احتیاط کامل در مسائل مربوط به ایمنی کار ، کارکنان و تلاش برای حفظ آرمانهای محیط زیست در تمامی فعالیت های این مجموعه می باشد.

دکوراسیون داخلی تبریز  در مجموعه هلدینگ شریفی در اصل به ایجاد هارمونی و هماهنگی بین اشیا و فضای مورد نظر، به همراه کاربرد صحیح نور، رنگ‌ها در کنار توجه به کاربری فضا گفته می‌شود. با توجه به این تعریف هدف اصلی اجرای دکوراسیون داخلی استفاده بهینه از فضای مورد نظر به همراه خلق زیبایی است. بعید نیست اگر این کار را به منزله یک هنر بدانیم. این کار با شناخت رنگ‌ها، استفاده صحیح از ترکیب رنگ‌ها، همچنین شناخت و استفاده صحیح از وسایل دکوراتیو مثل مبلمان، پرده، انتخاب متریال و رنگ هماهنگ برای کفپوش و دیوارپوش، بهره‌گیری صحیح از نور متناسب با فضای مربوطه امکان پذیر است.

برای اجرای صحیح و ایده‌آل برای این هدف باید مختصری از دانش مهندسی سازه، معماری و هنر را با هم در هم آمیخت و از آن‌ها بهره گرفت. البته در کنار این عوامل بهتر است برای کسب بهترین نتیجه و دستیابی به حداکثر کارایی، فاکتورهایی مانند نوع کاربری فضای مورد نظر برای اهداف تجاری، اداری، آموزشی یا محل زندگی، شرایط آب و هوایی منطقه، انتخاب سبک طراحی مورد علاقه ساکنان آن و هماهنگی با فرهنگ و سلیقه سکنه را مورد توجه قرار دهیم.

تخفیف ویژه با اولین پروژه

شما می توانید بر اساس نوع پروژه خود که باید شامل خدمات دکوراسیون داخلی باشد تخفیف ویژه از هلدینگ شریفی در اولین پروژه خود دریافت کنید – بسته به نوع پروژه درصد تخفیف متفاوت است. پس وقت رو هدر ندین و همین الان با شماره های پایین صفحه تماس بگیرین.

اطلاعات تماس + مشاوره رایگان

جهت کسب اطلاعات بیشتر با هلدینگ شریفی می توانید با شماره ۰۹۱۴۳۰۲۸۹۸۵ از طریق واتساپ و یا تماس تلفنی و همچنین شماره دفتر ( ۳۴۷۷۲۶۱۶ (۰۴۱) ) تماس حاصل فرمایید. در ضمن میتوانید از مشاوره رایگان در زمینه  خدمات این مجموعه با کارشناسان خبره استفاده نمایید.

لینک منبع

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

اینستاگرام نقش شهر ، مفید و متفاوت :

نظرات و تجربیات خود را درباره این مقاله با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.

۰ نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.